00:00
00:00
View Profile ZooSafari
"Rhythm Is Everywhere...Can You Feel It?"

29, Male

Life

Life

The Jungle

Joined on 4/24/08

Level:
2
Exp Points:
32 / 50
Exp Rank:
720,855
Vote Power:
2.33 votes
Rank:
Civilian
Global Rank:
0
Blams:
0
Saves:
0
B/P Bonus:
0%
Whistle:
Normal
Trophies:
3

Comments (5)

Keep it up in your jungle DUDE!!!

XDXD See you soon in my cave!!

Sure thing bro!!! Haha

LoL iz ther gonna b a aprty in ur cave? XD
zoo! i feel like i owe u something i just cant put my finger on it...do i owe u money? im broke seriously! yea brooke!

ps
Mydnite was not here! this is just an illusion! an illusion i say! *runs away*

Lawl XD Nope you owe me your soul >:)

Remember? :P

Same here, Hi!!!! DUDE

How Can I enter in your jungle!!!!!!

I wanna play with donkeys, And dance like a tribal nation!!!!!!!!!! HEll yeah!!!!
uuuuhhhhhhuuuuuu Let's take a trip, And have fun in your vacations DUDE.

I'' be in touch!!!!!

Thank you man ;)

See ya in Mexico!

LOL mexico XD

=O / =D / =P

hmmm appearantly I didn't comment here yet^^
You showed me that vod quite some time ago.
It's nice to see how music can unite people!

Keep up your great work!

Thanks ^^

Much <3 bro!